donderdag 6 januari 2011

One night only

One night only is a british band, mainly playing indie rock. One night only consists out of five members, George Craig, Jack Sails, Mark Hayton, Daniel Parkin and Sam Ford. In 2008 they released their debut album, Started a fire. Last year, they released their second self-titled album.

This is one of the songs of the second album, say you don't want it. I must say I really like this song. It's very catchy, just like all the other songs on the album. I am very positive about it!

3 opmerkingen:

  1. Ik wil ook nog eens een keertje schoenen ophangen aan een electriciteitsdraad :}


    Maar is de clip niet opgenomen in NY?
    Ik vind het iets te huppelig voor mijn smaak. (a')

    ZIT EMMA W NOU IN DIE CLIP!?!? Met dat joch dat ook in de Burberry ad was? Bizar.
    (Nouja, kan ook niet waaar zijn, Irene is nogal slecht in mensen herkennen xD)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en toch is het wel zo, george craig en emma watson. ze hebben ook ooit iets gehad :)

    ik vind het liedje en de clip echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet helemaal mijn ding, maar het heeft wel wat :)

    BeantwoordenVerwijderen